SYSTEMOVE INFORMACIE as2 |
Tento krátky tutoriál vám ukáže ako získať systémové informácie vaších návštevníkov za pomoci flashu. Môže byť užitočný ak chcete získať informácie napríklad o rozlíšení,
verzii OS alebo podpore zvuku a následne tomu prispôsobiť váš flash projekt napríklad na zlepšenie výkonnosti, alebo len chcete získať niake štatistické informacie o návštevníkoch. Na konci by ste mali dostať niečo nasledovné:
Keďže toto je actionscript 2.0 projekt, budeme potrebovať as2 dokument. Všetko čo potrebujeme na scéne je dynamické textové pole. Označte ho a otvorte properties. V sekcii Options nájdite Variable kolonku a vpíšte do nej info.
![]() Teraz označte frame na časovej osi, otvorte actions okno (F9) a vložte nasledujúci actionscript kód: OS = System.capabilities.os; ScreenWidth = System.capabilities.screenResolutionX; ScreenHeight = System.capabilities.screenResolutionY; ScreenResolution = ScreenWidth + "x" + ScreenHeight; ScreenDPI = System.capabilities.screenDPI; if (System.capabilities.hasAudio == true) { AudioSupport = "yes"; } else { AudioSupport = "no"; } information = "System information:\n\nOperation system: " + OS + "\nScreen resolution: " + ScreenResolution + "\nScreen DPI: " + ScreenDPI + "\nSound support: " + AudioSupport + "\n"; Mic = Microphone.get(); if (Mic.name == undefined) { Devices += "Microfone: not found"; } else { Devices += "Microfone: " + Mic.name; } Devices += "\n"; Cam = Camera.get(); if (Cam.name == undefined) { Devices += "Web camera: not found"; } else { Devices += "Web camera: " + Cam.name; } info = information + Devices;
Prvých 5 riadkov ukladá informácie o OS, rozlíšení obrazovky a DPI obrazovky do ich premenných. Riadky 6-10 zistujú či má systém podporu zvuku a na riadku 11 sa všetky tieto informácie uložia do jednej premennej.
Riadky 15-29 zistujú informácie o mikrofóne a web kamere ak sú pripojené a potom ich uložia do devices premennej. Úplne posledný riadok pošle všetky tieto informácie do textového pola na scéne a zobrazí ich .
|